Շուրջօրյա սպասարկում
010 31 88 88
Քարտերի շուրջօրյա սպասարկում
010 31 88 99
American Express քարտերի շուրջօրյա սպասարկում
010 31 99 99
acba digital
Կապ մեզ հետ
Անհատներ
Բիզնես
Ֆերմերներ
ՓՄՁ և Գյուղատնտեսական շուկայի զարգացման թիմի մասնագետ

Աշխատանքային պարտականություններ

  • Մասնակցել ՓՄՁ և գյուղատնտեսական ծրագրերի պլանավորմանը, համակարգմանը և իրականացմանը՝ ապահովելով դրանց արդյունավետ ընթացքը
  • Կազմակերպել և իրականացնել հաճախորդներին ներկայացվող առաջարկների տիպային ձևերի մշակման  ու անհատական առաջարկների պատրաստման գործընթացները
  • Աջակցել բիզնես խորհրդատուներին և տրամադրել մասնագիտական խորհրդատվություն՝ վերահսկելով աշխատանքների և  խնդիրների լուծման ընթացքը 
  • Նախաձեռնել և կազմակերպել վաճառքի խթանման մրցույթներ, ամփոփել արդյունքները, գնահատել դրանց ազդեցությունը,
  • Մշտադիտարկել պլանային ցուցանիշների կատարման արդյունքները ըստ մասնաճյուղերի և խորհրդատուների՝ նախաձեռնել անհրաժեշտ քայլեր սահմանված նպատակներին հասնելու համար
  • Ամփոփել բիզնեսի արդյունքները և սահմանված պարբերականությամբ ներկայացնել հաշվետվություններ
  • Շուկայի ուսումնասիրության հիման վրա բացահայտել նոր հնարավորություններ, վերլուծել հաճախորդների կարիքները, բազաները և առաջարկել տեղայնացված լուծումներ՝ հիմնվելով ռազմավարական նպատակների վրա։
  • Կազմակերպել խաչաձև վաճառքի գործընթացներ և նոր հաճախորդների ներգրավման նախաձեռնություններ
  • Կառավարել ներգրավված ֆոնդերի և պետական աջակցության ծրագրերի օգտագործման գործընթացը՝ ապահովելով դրանց նպատակային, արդյունավետ և ժամանակին կիրառումը՝ համաձայն պայմանագրային պահանջների։
  • Պլանավորել և կազմակերպել ուսուցում և վերապատրաստման ծրագրեր՝ ուղղված բիզնես խորհրդատուների մասնագիտական զարգացմանը։
  • Վերլուծել գործող բիզնես գործընթացները և ներկայացնել բարելավման առաջարկներ՝ ներքին աշխատանքների արդյունավետության բարձրացման նպատակով։

Անհրաժեշտ հմտություններ. 

  • Առնվազն 3-5 տարվա փորձ ՓՄՁ և գյուղատնտեսական ծրագրերի կառավարման, ֆինանսական ծառայությունների կամ բիզնես զարգացման ոլորտներում
  • Ռազմավարական պլանավորման, ծրագրերի մշտադիտարկման, արդյունավետության գնահատման հմտություններ
  • Տվյալների վերլուծության, շուկայի ուսումնասիրության և հաճախորդների կարիքների վերլուծության կարողություններ
  • Ուսուցման կարողությունների զարգացման փորձ։
  • Հայերեն՝ գերազանց, անգլերեն (նվազ. B Intermediate level) և ռուսերեն լեզուների լավ իմացություն,
  • Բարձրագույն կրթություն տնտեսագիտության, բիզնեսի կառավարման կամ այլ հարակից ոլորտում
  • MS Office ծրագրերի իմացություն, PowerPoint և Excel գերազանց,
  • Կրեատիվ և ռազմավարական մտածողություն
  • Կոնֆլիկտային իրավիճակներում կողմնորոշվելու հմտություն
  • Թիմային աշխատանքի ունակություններ և նախաձեռնողականություն
  • Վերլուծական հմտություններ
  • Ուսուցանելու, առաջնորդելու և փոխադարձ աջակցության մշակույթ ձևավորելու ունակություն
  • Կազմակերպչական և հաղորդակցման հմտությունների ունակություններ

Արտոնություններ

  • Առողջության ապահովագրություն, այդ թվում նաև կյանքի և կրիտիկական հիվանդություններից ապահովագրություն,
  • Աշխատավարձի տարեկան վերանայումներ և կատարողականի հիման վրա տրամադրվող պարգևատրումներ,
  • Տոնական, նախատոնական պարգևատրումներ,
  • Արձակուրդային հատկացումներ,
  • Տարեկան տրամադրվող սոցիալական փաթեթ,
  • Միանվագ գումարի տրամադրում աշխատակիցների ամուսնության դեպքում,
  • Աշխատակիցների երեխայի/երեխաների ծննդյան կապակցությամբ միանվագ գումարի տրամադրում,
  • Երեխայի/երեխաների առաջին դասարան գնալու կապակցությամբ միանվագ գումարի հատկացում,
  • Հավասար հիմունքներով աշխատանքային հարաբերությունների ապահովում,
  • Արտաքին և ներքին դասընթացների մասնակցություն՝ փորձի փոխանակման և նոր հմտություններ յուրացնելու նպատակով, դասընթացների որակավորումների վճարների լրիվ կամ մասնակի փոխհատուցում։

Հայտարարության վերջնաժամկետն է 30.06.25թ.։ Հարցազրույցի կհրավիրվեն միայն պահանջվող չափանիշներին համապատասխանող թեկնածուները:

Անուն *
Ազգանուն *
Բջջային հեռ. *
Էլ. հասցե *
Մարզ *
Դիմում *
13MB
Կայքի որևէ տեղեկության վերաբերյալ տարբեր լեզուներում անհամապատասխանություն, ինչպես նաև օտար լեզվով տեքստերում ոչ ամբողջական նյութ տեսնելու դեպքում խնդրում ենք առաջնորդվել հայերեն տարբերակով։ Էջը թարմացվել է 11.06.2025 11:01